Продавець РІФ розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
163 відгуків
+380 (63) 199-18-33
РІФ
Кошик

Електро-гідравлічний трим підйомник STRONGER GT 1000

27 219 ₴

  • В наявності
  • Код: GT 1000
Електро-гідравлічний трим підйомник STRONGER GT 1000
Електро-гідравлічний трим підйомник STRONGER GT 1000В наявності
27 219 ₴
+380 (63) 199-18-33
+380 (63) 199-18-33
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Електрогідравлічний підйомник для човнових моторів (трим) — це пристрій, що підтримує оптимальний диферент човна в ходу для різних умов її експлуатації.
Принцип роботи трима наступний: при русі човна по воді ви маєте можливість шляхом регулювання трімом кута нахилу човнового мотора домогтися найбільш оптимального кута атаки носовій частині човна в слідстві якого будуть покращені показники виходу човна на глісер, покращаться її швидкісні якості і економічність у витраті палива.

 

Установка пристрою

У виробі просвердлені всі стандартні монтажні отвори, які підходять для кріплення більшості човнових моторів до 50 кінських сил, які не були спочатку оснащені трімом заводом виробником. Якщо отвори кріплення вашого мотора, або вже просвердлені отвори на човні не збігаються з тими, що вже є на триме, вам може знадобитися самостійне свердління додаткових монтажних отворів. Зважаючи на те, що кріплення підвісних човнових моторів у всіх виробників мають свої особливості ми не в змозі передбачити всі варіанти кріплення і їх розміщення. Для свердління отворів ми рекомендуємо використовувати свердла з нержавіючої сталі виготовлені із сплавів до складу яких входить кобальт. Можливо в якихось варіантах для кріплення мотора вам знадобиться зняття гвинтових затискачів (баранчиків) з кріплення вашого мотора. Можливо знадобиться зняття, тільки наполегливої п'ятака в цих затискачах. У будь-якому випадку ми рекомендуємо кріплення мотора на трим виробляти болтовими з'єднаннями використовуючи штатні отвори для кріплення в вашому моторі. Нижче представлений малюнок з відстанями між основними монтажними отворами. Перед установкою трима на корму човна переконайтеся, що ваші отвори на моторі збігаються з тими, що вже є на триме, або просвердліть нові діаметром 16 мм.

Розміри пристрою

 

Отвори для кріплення до транцем човни

 

Отвори для кріплення підвісного човнового мотора

 

Зверніться до керівництва по установці вашого підвісного мотора, для того, щоб просвердлити монтажні отвори належного розміру. У комплекті з пристроєм поставляються кріпильні елементи для кріплення гідравлічного трима до транцем човни. Переконайтеся, що у вас є окремо кріплення для подальшого кріплення мотора до триму. Ці елементи кріплення в комплекті з пристроєм не поставляються. Далі вам потрібно закріпити трим до транцем човни. Для цього вам необхідно від'єднати від транцем ваш підвісний човновий мотор якщо він вже був встановлений. Потім на вже просвердлені отвори кріплення мотора встановити за допомогою кріпильних елементів трим і щільно все зафіксувати. Зверніть увагу на малюнок нижче, то яким чином повинні бути встановлені ізолюючі елементи для запобігання гальванічної корозії.

Сторона до транцем човни

 

Сторона з боку човнового мотора

 

(Отвори, які вже просвердлені в триме відповідають більшості підвісних човнових моторів, без трима потужністю до 50 кінських сил, які представлені на ринку. Якщо у вашому конкретному випадку отвори для кріплення мотора не збігаються, то вам потрібно просвердлити нові безпосередньо під ваш мотор.) Якщо ви виробляєте первинну установку, то в цьому випадку вам бажано звернутися до фахівців і довірити установку пристрою їм. Якщо ви все ж таки зібралися монтаж виробляти самостійно, то в цьому випадку вам потрібно встановити трим рівно посередині корми човна попередньо відміряв необхідні відстані з обох сторін. Потім вирівняйте верхній край настановної майданчики трима з верхньою частиною корми човна і потім розмітьте маркером місця для подальшого свердління отворів.

Після того, як ви просвердлили отвори і закріпили трим до транцем човни, вам необхідно встановити на штатне місце гідроциліндр так, як показано на малюнку нижче. 1. Гідроциліндр 2. Верхній шток кріплення гідроциліндра 3. Центрувальні вкладиші нижньої штока гідроциліндра 4. Нижній шток кріплення гідроциліндра

Далі ви приступаєте до підключення гідравлічної станції, заміні заглушок на штуцери на циліндрі і з'єднанню станції з циліндром між собою гідравлічними шлангами. З цим процесом ви зможете ознайомитись в інструкції до триму.

Підключення пристрою до акумуляторної батареї

Для того, щоб здійснити комутацію електричної частини гідравлічного ліфта, будь ласка скористайтеся схемою підключення, представленої на малюнку нижче.

Експлуатація

Для осуществления быстрого старта с воды и выхода лодки на глиссер вам необходимо опустить трим в самое нижнее положение. Тем самым вы поджимаете ногу вашего мотора, как можно ближе к корме лодки. Затем после того, как лодка вышла на глиссер вы, производите дальнейшую регулировку наклона (угла атаки) двигателя. Нажимая на клавишу вверх трим начинает свой подъем, нога мотора начинает отдаляться от транца лодки. Вам нужно добиться положения, когда антикавитационная плита будет находиться строго параллельно днищу вашей лодки. В этом случае у вас будет наиболее оптимальный скоростной режим, а также режим экономии топлива. Управление тримом осуществляется с помощью не фиксируемого трехпозиционного тумблера, или панели управления. Управление тумблером позволяет поднять и опустить трим в крайние положения, а также производить ручную подстройку кратковременными нажатиями вверх или вниз. Данный вариант является базовым, и подстройка положения мотора каждый раз будет происходить заново. Если вы хотите более точного управления с возможностью запоминания любимого положения в этом случае вам потребуется дополнительно приобрести панель и блок управления тримом.

С помощью панели управления вы будете иметь возможность поднятия и опускания трима в крайние верхнее и нижние положения. У вас появится возможность точной пошаговой регулировки путем кратковременного нажатия на клавиши вверх или вниз с шагом движения трима 2 см в обе стороны. Также вы будете иметь возможность запоминания, любимого положения при котором ваша лодка будет имеет наиболее высокие показатели КПД. Для этого вам потребуется нажатием на клавишу М на панели управления устройством занести данные в энергонезависимую память. И в дальнейшем после выхода лодки на глиссер вам будет достаточно только нажать на одну клавишу М и трим сам станет в заранее определенное вами положение.

Размеры устройства в сложенном состоянии

Высота 310 мм, ширина 307 мм, глубина 180 мм

Угол подъема трима 46 градусов

Вес устройства с гидравлической станцией 14,8 кг

Вес устройства без гидравлической станции 11,8 кг

Напряжение 12 В

Устройство для моторов мощностью до 50 л.с.

Максимальный вес лодочного мотора Не больше 150 кг

Материал Нержавеющая сталь

Защита от гальванической коррозии Да

Мощность гидравлического подъемника 1000 кг

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSTRONGER
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Маркауніверсальний
Інформація для замовлення
  • Ціна: 27 219 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner