Електромотор для човна Haswing Ultima 3.0 110Lbs з акумулятором

- Немає в наявності
- Код: 50741
45 125 грн
- +380 (63) 199-18-33
Опис
Електромотор Haswing Ultima/3.0 110Lbs з акумулятором 20,3 А(29.6 V)аналог 50Ан 12В + зарядка HE-50741
Ultima 3.0 оснащена бесщеточным двигуном 3.0 / 29.6 вольт і відмінно підходить для установки на широкий спектр човнів. Цей потужний мотор оснащений плавним регулюванням швидкості та чекою безпеки. Мотор можна легко нахиляти. Таким чином, ви можете рухатися практично по воді будь-якої глибини. В комплект поставки двигуна входить літієва батарея високої продуктивності (29,6 У). Модель Ultima 3.0 також має світлодіодний індикатор рівня заряду батареї.
Haswing PROTRUAR B 3.0 - це довгоочікувана новинка не тільки на російському, але і на світовому ринку човнових електромоторів.
Знімний/вбудований Li-Po (літій-полімерний) акумулятор ємністю 20,3 А\годин , напругою 29,6 вольт дозволяє подолати без підзарядки (дані приблизні дані) до:
- 34 км. при швидкості 3,5 км\год
- 15,3 км. при швидкості 5,1 км\год
- 5,8 км. при швидкості 8,8 км\год
Швидкість і дальність залежить від типу човна, маси човни, обводів корпусу і умов плавання.
Літій-полімерні акумулятори мають невелику вагу (20,3 а\год - близько 6 кг), тривалий термін служби і велику кількість циклів заряд\розряд (понад 1000), а так само відсутній саморозряд.
Haswing PROTRUAR B 3.0 - оснащений швидкознімним, компактним акумулятором. Це означає, що немає необхідності переміщати електромотор цілком, досить зняти акумулятор і зарядити від мережі 220 вольт (зарядний пристрій входить в стандартну комплектацію).
PROTRUAR B 3.0 - потужний електродвигун з номінальною напругою 29,6 вольт, розвиває потужність в 3 л. с. - може бути встановлений практично на будь катер або човен.
Троллинговый електромотор «Protruar» (110 lbs) рекомендований для установки на човни довжиною до 7 м.
Має безступінчасте систему перемикання швидкостей (ШІМ) та запобіжну чеку для відключення мотора.
Має можливість регулювання нахилу занурення мотора.
Оснащений функцією блокування гвинта при зіткненні з перешкодою, що дозволяє захистити гвинт і мотор від пошкоджень в аварійній ситуації. .
Придатний для використання як у солоної, так і в прісній воді.
Має трилопатевою пластиковий гвинт діаметром 9.3 дюйма.
Можливість придбати додаткову акумуляторну батарею.
Двигун обладнаний потужним бесщеточным двигуном (як і вся серія моторів Protruar).
ККД безщіткових електромоторів вище, майже в 1,5 рази (90 проти 60%).
Це означає, що при однаковій ємності акумуляторних батарей, безщітковий електромотор буде працювати значно довше на одному заряді акумулятора, ніж щітково-колекторні.
Переваги човнових електромоторів з бесщеточным двигуном:
- невеликі розміри і вага
- економна витрата енергії
- високий ККД безщіткових двигунів (близько 90%)
- однакова потужність в обох напрямках обертання
- високий крутний момент при будь-якій швидкості обертання
- висока надійність
Комплект поставки:
- Електромотор PROTRUAR B 3.0
- Знімний акумулятор Li-Po 20.3 а\год - 29,6 вольт, з індикатором розряду
- Зарядний пристрій
- Магнітна чека безпеки
- інструкція по експлуатації російською мовою
.
Довгоочікувана новинка на російському ринку, човновий електродвигун зі знімною/вбудованої літій-іонна (Li-Ion) батареєю і значною тягою 110 Lbs, зустрічайте:
Haswing PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V
Почнемо з розпакування.
Мотор і знімний акумулятор поставляються в окремих коробках, але є комплектом.
Тобто в комплект поставки входить: мотор, знімна літій-іонна батарея, зарядний пристрій, пластиковий гвинт, інсталяційний комплект гвинта, магнітна чека безпеки.
До упаковці претензій немає - щільний картон, пінопласт....
Переходимо до опису мотора і все що до нього додається.
ПОТУЖНІСТЬ
Haswing PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V - заявлений як 3-х сильний мотор, але як і з попередніми моделями це порівняння за номінальною тязі двигуна, яка дійсно дуже значна - 110 Lbs (49,9 кг).
Багато це чи мало - не дуже зрозуміло російському користувачеві. Ну наприклад, всім відомий мотор радянського виробництва Вітерець 8 л. с. має тягу 70 кг.
Тобто виходить, що тяга 49,9 кг. відповідає бензиновому мотору 4 - 5 к. с.
А якщо порівнювати потужність в кВт - л. з, то PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V має заявлену потужність 1030 Ват , що відповідає 1,4 л. с.
Так що, заявлені 3 л. с. у PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V - це щось середнє між потужністю і тягою, і це порівняння виглядає цілком справедливо.
АВТОНОМНІСТЬ (запас ходу)
Паспортні дані свідчать наступне:
- пробіг 34 км. при швидкості 3,5 км\год - 10 годин
- пробіг 15,3 км. при швидкості 5,1 км\год - 3 години
- пробіг 5,8 км. при швидкості 8,8 км\год - 40 хвилин
Актуальність цих даних ми перевіримо під час ходових випробувань найближчим часом вони з'являться у продовженні цієї статті.
Якщо ж зважити в теорії, то швидкість 3,5 км\год - це швидкість при лові на "доріжку". Виходить, що безперервна 10-ти годинна рибалка буде забезпечена, це ж стосується і будь-якої іншої риболовлі, коли не потрібні тривалі багатокілометрові переходи.
При швидкості 5,1 км/год пробіг складе 15 км або 3 години ходу, а при швидкості 8,8 км\год пробіг складе 5,8 км або 40 хвилин у дорозі - ці параметри є важливими, але більш другорядними т. к. основне призначення електромотора це спокійна і розмірене рибалка.
Хоча якщо треба прискоритися або швидко переміститься по водоймі це теж не проблема, запас тяги дозволяє це зробити практично на будь за розміром човні.
Акумуляторна батарея і зарядний пристрій
Li-Ion літій-іонна батарея напругою 29,6 вольт і ємністю 20,3 а\год, важить менше 5 кг!!! і дозволяє проплисти на одному заряді 34 км - воістину прекрасні показники.
Батарея - швидкознімна, в алюмінієвому корпусі, надійно фіксується при установці на мотор, має зручну ручку, яка дозволяє піднімати весь мотор.
Жорстке кріплення батареї досягається за рахунок потужних напрямних на корпусі батареї і відповідь на моторі, і фіксатора розташованого на моторі.
Індикатор розряду розташований на самій батареї і дозволяє оцінювати ступінь заряду без установки на мотор - це дуже зручно. Однак слід пам'ятати, що об'єктивні дані за рівнем заряду акумулятора можна отримати тільки під навантаженням - при працюючому моторі.
На "холостому ходу" дані про ступінь заряду АКБ завжди будуть більш оптимістичні, ніж є насправді.
Li-Ion акумулятор має ряд незаперечних переваг:
- Відсутній "ефект пам'яті" , тобто немає необхідності повністю розряджати перед зарядкою
- Відсутній "саморозряд" - не втрачає ємність при зберіганні
- Допускає повний розряд батареї, це означає, що заявлена ємність акумулятора використовується майже на 100%.
- Захист батареї - вбудований контролер відключає живлення при досягненні порогових значень
- Мала вага і габарити
- до 2000 циклів заряд\розряд
Електричне з'єднання акумулятора з мотором реалізовано через надійні мідні контакти.
Приємним доповненням стала наявність прихованої заглушки для захисту від замикання контактів або забруднення сторонніми предметами при знятій батареї (а в умовах риболовлі це запросто).
В процесі тестування виявили ще одну захист від замикання контактів при знятій батареї - це кнопка дає команду контролеру батареї і живлення на контакти не подається.
За окрему плату можна придбати додаткову батарею і це вдвічі збільшить вашу автономність!!!
Зарядний пристрій від мережі 220 вольт:Має на виході напруга 33,6 вольт і струм заряду 4,0 Ампера.
Це дозволяє повністю зарядити розряджену батарею до 90% за 4,5 години.
Зарядний пристрій - повністю автоматичне і вимикається при наступних умовах:
- при повному заряді акумуляторної батареї
- при перегріві батареї
Статус роботи зарядного пристрою відображається на 2-х кольоровому індикаторі - все дуже зрозуміло і відповідає інструкції.
До речі, інструкція російською мовою!!!
Ходові випробування
На дворі жовтень. Температура повітря - +3, температура води + 7.
З-за великої кількості дощів рівень води і швидкість течії були значно вище звичайних значень.
Розташувалися неподалік рибалки, активно використовуючи нецензурні вирази, висловили великі сумніви в доцільності виходу на електромоторі при настільки сильній течії.....
А нам того й треба. Чим екстремальніше умови, тим чесніше випробування....
Як плавзасобів ми використовували надувний човен 3 метри і пластикову 3,5 метра.
Ми не стали використовувати великі човни, т. к. досвід попередніх випробувань показав однакові швидкісні показники на човнах довжиною 3 і 4 метри.
Мотор досить легкий, так що установка на транець не викликала труднощів.
Мотор на транці виглядає дуже ефектно і технологічно.. ну ПОЇХАЛИ.........
Природно "педаль в підлогу" (хоча в інструкції не рекомендується, але на те воно й випробування)
Мотор продемонстрував впевнений підхоплення з самого старту.
Особливо це стосується пластикової човни. Тяга у мотора дуже пристойна і рух без пасажира було з великим диферентом на корму. Довелося сісти ближче до центральної банку..
Тому для пластикових човнів з звуженими обводами корми необхідний подовжувач румпель, щоб була можливість сидіти на центральній банку (або пасажир на ніс).
На надувному човні все було "рпрозно", але і швидкість була трохи менше, хоча і цілком пристойна для електромотора.
Автономність. У процесі тестування ми використовували мотор на повну потужність і на максимальних обертах 99% часу.
Ємності вбудованої батареї нам вистачило на 1 годину з "дрібнотою", що трохи більше заявленого значення (40 хв на максимальній швидкості). Вважаємо, що це пов'язано з невеликими габаритами човни і як наслідок меншим навантаженням на двигун.
Нагадаємо максимальний час в дорозі 10 годин 35 км пробігу на одному заряді АКБ, при швидкості 3,5 км\год.
Але в будь-якому випадку можна з упевненістю сказати, що заявлені виробником характеристики за автономності, у режимі максимальної швидкості, можна вважати підтвердженими.
Швидкість
Вимірювання швидкості ми проводили за допомогою програми встановленого на смартфон.
Швидкість за течією км\год |
Швидкість проти течії |
|
Надувний човен 3 м. | 10 | 6 |
Пластикова човен 3,5 м. | 11,5 | 9 |
За суб'єктивними відчуттями Haswing PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V зі вбудованим акумулятором, що за швидкісними характеристиками, повністю відповідає своєму побратимові по модельному ряду (Haswing PROTRUAR 3.0 "випробуваного" у минулому році).
Тому ми не будемо повторюватися, описуючи переваги та особливості електромоторів Haswing серії PROTRUAR, ви можете дізнатися про них переглянувши попередній огляд .
Але відмінності ми розглянемо в цій статті:
Дуже сподобалося відсутність проводів і необхідності підключення цих самих проводів до акумулятора, неабияк змерзлими руками. Здавалося б, не дуже велика перевага, але різницю ми відчули відразу.
Все просто встановив мотор, встромив знімний акумулятор і поїхали.
Не потрібно тягати важкий тяговий акумулятор.
Хоча, якщо чесно, за довгі роки експлуатації електромоторів ми до цього звикли, але знову ж таки,... різницю відчули відразу, і це нас сильно порадувало.
Час зарядки акумулятора складає близько 4-х годин і ми заряджали його від автомобільної розетки 220 вольт.
Швидко. Зручно, Компактно.
І звичайно головне питання - для кого і для чого потрібен такий мотор?
PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V - це пряма альтернатива звичайним електромоторів із зовнішнім акумулятором і невеликим бензиновим моторам.
Начебто PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V програє по автономності бензиновим моторам, так і зовнішні акумулятори мають велику ємність ніж вбудований, але........
Одна справа коли збираєшся на серйозну риболовлю з далекими переходами,на кілька днів з ночівлею, тоді і потрібно бензиновий мотор і бажано посиленіший, але набагато частіше представляється можливість вийти і порибалити на кілька годин вранці або ввечері і хочеться, щоб це було легко, красиво і без складних приготувань.
Або виїхати з родиною на природу, посидіти біля багаття, порибалити в тиші, покататися на човні в гармонії з природою, слухаючи тільки дзюрчання води за бортом. І все це без реву мотора і без запаху бензину. Тим більше зараз є багато гарних місць, де можна і човен на прокат взяти і розташуватися з комфортом...
Та й замість звичайного електромотора для троллінгу, якщо ви не великий любитель тягати акумулятори і якщо 10 годин автономної риболовлі вам "за очі" ......
Це лише кілька прикладів, коли PROTRUAR B 3.0 - 29.6 V зі вбудованим літій-іонним акумулятором просто незамінний.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Haswing |
Країна виробник | Китай |
Тип двигуна | Електричний |
Інформація для замовлення
- Ціна: 45 125 грн